Biltest: Mazda6 Sedan 2,0 Vision
Hvor er den bare fin
Hvor er det synd, at der købes så mange små biler.
Ikke at de små biler ikke er OK og tilfredsstiller
mange menneskers transportbehov, men biler som
Mazda6 er bare et skoleeksempel på, hvor meget bedre
end bil kan blive, når beskedne ydre mål og dårligt
materialevalg ikke har topprioritet.
Mazda6
test - læs mere >>>

Biltest: Range Rover Evoque TD4:
Diesel er absolut en option
Vi har tidligere prøvekørt Range Rover Evoque i
udgaven med 240 kraftfulde benzinheste. Mange
købere af terrængående biler, også i den lettere
kategori, foretrækker imidlertid dieselmotorer og skal man tilbringe mange kilometer på landevejen, er
brændstoføkonomien heller ikke betydningsløs.
Range Rover Evoque TD4 - læs mere >>>

First World Testdrive: Toyota RAV4
Komfortable køreegenskaber og stor
fremkommelighed
Toyota RAV4 er blevet voksen. Med en længde på 4,57
meter og en akselafstand, der svarer dertil, slipper
den for de lidt urolige bevægelser, de kortere biler
ofte er handikappet af. Især med firehjulstræk har
den nye RAV4 eminente køreegenskaber, fordi
firehjulstrækket ikke alene benyttes til øget
fremkommelighed dér, hvor endnu ingen har lagt
asfalt, det medvirker også til langt sikrere kørsel.
Toyota RAV4 First Test - læs mere >>>

Privatleasing er ikke blevet dyrere
For cirka et år siden ændrede Folketinget reglerne
for beskatning af privatleasede biler.
Forventningerne var, at det på den ene side ville
skæppe mere i statskassen, på den anden side ville
blive dyrere for den, der skulle lease en bil. Sådan
er det imidlertid ikke gået.
Privatleasing - læs mere >>>

Biltest: Audi A3 2,0 TDI
Scorer på smykkeeffekten
At tage plads i en Audi er som at tage et smykke på.
For mænd er det som at vælge et ur, det skal have
brugbare funktionelle egenskaber, men det skal så
sandelig også have en udstråling, som måske kunne
smitte lidt af på den, der bærer det. Sådan er den
nye Audi A3 også.
Audi A3 2,0 TDT test - læs mere >>>

Mere forsidestof >>>