BMW 220i Cabriolet:
Topløs elegance - med bid i asfalten
De allerfleste cabrioleter kommer til verden ved, at
man populært sagt skærer taget af en lukket bil,
udstyrer den med kaleche eller foldetag og siden
kæmper en udfordrende kamp for at plads til det hele
– og ofte er det køreegenskaberne, der betaler
prisen.
Det gælder ikke BMW 220i Cabriolet.
BMW 220i Cabriolet test - læs mere >>>

MINI Cooper Cabrio
Topløs, lækker - og lidt fræk
Ud over de associationer, en sådan overskrift lægger
op til, er ordene velvalgte. Den lethed og den
frihedsfølelse, vi mennesker har mulighed for at
realisere på varme sommerdage i trygge omgivelser,
er præcis den samme, som kendetegner MINI Cooper
Cabrio og som den, nok så vigtigt, lægger op til at
benytte.
MINI Cooper Cabrio test - læs mere >>>

Toyota
Land Cruiser 150 2,8 D-4D T4 aut.
Nyt blod til
ørkenens ukronede konge
Toyota Land Cruiser er ørkenens ukronede konge. Men en Land Cruiser
har også et liv uden for
ørkenen. De ting tilsammen krævede et nyt maskineri
og det er præcis, hvad Toyota har givet den: De har
gjort op med fortiden, sendt de hidtidige 2,5 og 3,0
liters dieselmotorer på pension og erstattet dem med
en ny økonomisk og lavt forurenende turbodiesel.
Toyota Land Cruiser test - læs mere >>>

Hyundai ix20 1,4 Trend: Funktionel, sporty
- og endnu mere harmonisk
Beskedne 90 hestekræfter under motorhjelmen, ikke
præcis en ”her kommer jeg” udstråling, og alligevel
er Hyundai ix20 ikke så dum endda. Især ikke når man
lader den udfolde sig, hvor dens egenskaber sættes
på prøve.
Hyundai ix20 1,4 Trend test - læs mere >>>

Hyundai i20 Active Cross 1,0T GDi Trend
Sjov og gennemført
Det er ikke ualmindeligt, at en bilfabrik skaber
nogle ekstra høje ”cross” versioner af velkendte
bilmodeller. Men typisk handler det om, at øge
frihøjden 1-2 cm. I Hyundais tilfælde er man gået
anderledes drastisk til værks og den særlige Active
Cross udgave af i20 modellen har en forøget frihøjde
på ikke mindre end 4 cm.
Hyundai i20 Active Cross test - læs mere >>>

Flere prøvekørsler >>>